Bewegingscoaching

Je wil meer bewegen, maar weet niet waar je moet beginnen? Geen zin om naar een druk fitnesscentrum te gaan? Wil je trainen op jouw eigen niveau?

Dan is deze bewegingscoaching iets voor jou.
Door het harde werken kruipen we `s avonds soms liever in onze zetel.
Hierdoor blijven niet alle spieren onderhouden.
We brengen in kaart waar jij wil starten en waar jij naar toe wil.
We trainen volgens jouw tempo en verleggen beetje bij beetje je grenzen.

Wil je sporten in een rustige omgeving?
Wil je een training die aansluit bij jouw kunnen en willen?
Wil je je eigen grenzen verleggen?

1. Intakegesprek

Tijdens het eerste intakegesprek in mijn praktijk of via videocall kijken we of ik voor jou de geschikte bewegingscoach ben. Voelen we beiden de klik, dan overlopen we samen uitgebreid jouw bewegingsgewoonten, je trainingsdoel en gezondheidstoestand.

We eindigen met een korte bewegingssessie.

1. Intakegesprek

Tijdens het eerste intakegesprek in mijn praktijk of via videocall kijken we of ik voor jou de geschikte bewegingscoach ben. Voelen we beiden de klik, dan overlopen we samen uitgebreid jouw bewegingsgewoonten, je trainingsdoel en gezondheidstoestand.

We eindigen met een korte bewegingssessie.

1. Intakegesprek

Tijdens het eerste intakegesprek in mijn praktijk of via videocall kijken we of ik voor jou de geschikte bewegingscoach ben. Voelen we beiden de klik, dan overlopen we samen uitgebreid jouw bewegingsgewoonten, je trainingsdoel en gezondheidstoestand.

We eindigen met een korte bewegingssessie.

2. Bewegingssessie

We trainen 1 à 2 keer per week een uur.
Het trainen gebeurt in een veilige en rustige omgeving waar je je volledig kan focussen op jezelf.
Door de directe feedback bij de oefeningen, zorg je ervoor dat je de juiste spieren aanspreekt en blessures vermijdt.

Er zullen momenten zijn waarop je denkt dat je niet meer kan, maar ik verzeker je dat ik je op dat moment ondersteun om je grenzen te verleggen.

The mind will give up before your body does.

2. Bewegingssessie

We trainen 1 à 2 keer per week een uur.
Het trainen gebeurt in een veilige en rustige omgeving waar je je volledig kan focussen op jezelf.
Door de directe feedback bij de oefeningen, zorg je ervoor dat je de juiste spieren aanspreekt en blessures vermijdt.

Er zullen momenten zijn waarop je denkt dat je niet meer kan, maar ik verzeker je dat ik je op dat moment ondersteun om je grenzen te verleggen.

The mind will give up before your body does.

2. Bewegingssessie

We trainen 1 à 2 keer per week een uur. 
Het trainen gebeurt in een veilige en rustige omgeving waar je je volledig kan focussen op jezelf. 
Door de directe feedback bij de oefeningen, zorg je ervoor dat je de juiste spieren aanspreekt en blessures vermijdt.

Er zullen momenten zijn waarop je denkt dat je niet meer kan, maar ik verzeker je dat ik je op dat moment ondersteun om je grenzen te verleggen. 

The mind will give up before your body does.

Interesse?

Aarzel zeker niet om contact op te nemen.